دوست دارم با تمام وجود
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 زنـــدگـــی یعنـــی همیـــن امـــروز همیـــن حـــالا



یعنـــی در آغوشتـــ تـــا همـــیشهـــ تـــا فـــردا


زنـــدگـــی یعنـــی نگـــاه تـــو


کوکـــ کـــردن قلبمـــ با صـــداـــی تـــو


دلـــ دادن بهـــ آهنگـــ دلـــ پاکتـــ


ســـرور و عشـــق در فضایـــی ساکتـــ


زنـــدگـــی یعنـــی همیـــن دم 


کـــه از دلتـــنگمـــ


مـــی دانـــی


از ایـــن حســـم عشـــق را مـــی خـــوانـــی


زنـــدگـــی یعنـــی داشتـــن قلبـــ پرستـــو


در ایـــن وادی پستـــ و ناهنجـــار تـــو در تـــو


دوســــــــــــــــــــــــــــت دارم بـــــــــــــــا تــــــــــــــــــمام وجـــــــــــودم
 

 



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت19:19---24 فروردين 1392
زنـدگــی •••



عشــق •••



دوستــ داشتــن •••



عـادتــ کــردن •••



رفتــن •••



آمــدن •••



امــا چیــزی کـه / سـاده نیستـــ ,



[-بـاور] ایـن سـاده بـودنهـاستـــ • • •


fff
ساعت16:07---21 فروردين 1392
آره ..هم تقصیر بی معرفتی سرعت نته وهم به خاطرفراموشکاری گاه گاه من..

هردو رو باید ببخشی



پاسخ:عیبی نداره هر جا هستی خوش و سلامت باش بسه


elnaz
ساعت19:12---20 فروردين 1392


catson
ساعت23:42---18 فروردين 1392
سلام
من لينكتون كردم دوس داشتي لينكم كن


fff
ساعت0:17---17 فروردين 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااام

سال نو مبارک آقا مصطفی.

خوبی؟چه خبراااااا؟تعطیلات خوش گذشت؟

مطالبت مثل همیشه خوشگلن.
پاسخ:ممنون خوب بود شما ام دیگه ستاره ی سهیل شدید کم پیدایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:دوست دارم با تمام وجود, :: 20:17 ::  نويسنده : mostafa